Rosanne de Kruijf is een ervaren (online) marketeer, op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en met een grote drive en passie voor het vak. Sinds 2013 werkt zij als zelfstandig digital consultant voor een diverse groep klanten. Dit varieert van grote klanten als NCOI Groep, Accell Group, IKEA Nederland, Vattenfall Nederland tot kleinere bedrijven zoals Identity Games, Keen Footwear of BNLA Architecten.
Voordat zij besloot voor zichzelf te beginnen werkte zij jarenlang voor Maxlead, één van de toonaangevende online marketing en zoekmachine marketingbureaus van Nederland. Zij was daar o.a. verantwoordelijk voor het opzetten van het Webanalytics team en het Retail team en werkte voor diverse klanten (o.a. Gazelle, Simpel, Rode Kruis, Dolfinarium, Walibi Holland) aan SEA, SEO, Analytics en Optimalisatie projecten.
Voor die tijd werkte Rosanne bij Unilever als global communications & knowledge manager. Ze werkte daar met en voor merken als Knorr, Hellmann’s en Calvé.
Website: zo-om.nl
